برگزاری پویش «آماده‌باش» در آذربایجان غربی

محمود اشتری گفت: پویش سراسری «آماده‌باش» در آذربایجان غربی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

«محمود اشتری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: پویش سراسری «آماده باش» در راستای ترویج فعالیت بدنی و معرفی هر چی بهتر و بیشتر ورزش های همگانی در استان برنامه ریزی شده است که با توجه به استقبال مردم همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

رییس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی افزود: متاسفانه بی تحرکی و خانه نشینی به دلیل شیوع بیماری کرونا از جمله مشکلاتی است که این روزها دامنگیر خانواده ها شده است.

 

وی با بیان اینکه با همگانی شدن پویش آماده باش که به صورت سراسری اجرا می شود می توانیم از بی تحرکی بکاهیم، تصریح کرد: این پویش از (10مرداد) همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 این مسئول اضافه کرد: در۴۵ روز گذشته که از اجرای این طرح می‌گذرد یک هزار و ۵۰۰ نفر در آن شرکت کردند که این تعداد هم اکنون به بیش از 2هزار نفر رسیده است.

 

 رییس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پویش «آماده‌باش» مورد استقبال گسترده شهروندان در استان قرار گرفته است که امیدواریم با استفاده از این فرصت به وجود آمده بتوانیم در معرفی هر چه بهتر ورزش های همگانی در آذربایجان غربی گام های موثری برداریم.

 

این مسئول در خاتمه گفت: معرفی این پویش در فضای مجازی و همکاری کمیته ها و نهادهای مختلف همچون استانداری، شهرداری، رسانه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان تشکر ویژه داریم.

کد خبر 971818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha