توزیع ۷۰  لوازم التحریر  بین دانش آموزان نیازمند ملایری

جلیلی گفت: به کمک خیران از سوی مسئول موسسه خیریه محمد رسول الله ملایر ۷۰ لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ملایری توزیع شد.

«سمانه جلیلی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: موسسه خیریه محمد رسول الله ملایر ازسال 92 به صورت هیاتی اداره می شد که از اردیبهشت ماه سال 98با دو مجوز از کمیته امداد امام (ره) و اداره ورزش و جوانان به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد.

مسئول موسسه خیریه محمد رسول الله ملایر  با بیان اینکه مرکز نیکو کاری محمد رسول ا...حامی خانواده های بد سرپرست و بی‌سرپرست است افزود: این موسسه کاملا به صورت مردمی و زیر نظر نهادهای مرتبط اداره می‌شود.

 وی افزود: این موسسه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای ریشه کنی فقر و مواسات و همدلی  از اولین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با یاری خداوند و کمک خیرین اقدام به توزیع انواع اقلام بهداشتی که توسط کارگاهی که خود موسسه دایر کرد داشته است.

 وی به کمک‌های سبدهای معیشتی به خانواده‌های نیازمند از سوی این موسسه اشاره کرد و گفت: 270 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در دهه اول محرم از سوی موسسه توزیع شد.

 وی توزیع 150 دست  البسه را نیز از دیگز اقدامات این موسسه  در دهه اول محرم برشمرد و گفت: همچنین 70 بسته لوازم تحریر  نیز بین دانش آموزان نیازمند طی روزهای گذشته توزیع شد.

وی کمک در حوزه و دارو و درمان بیمماران نیازمند، ساخت و ساز جهادی و پیگیری مشکلات سطح جامعه از اعتیاد تا اشتغال را نیز از دیگر اقدامات این موسسه دانست

 جلیلی با بیان اینکه توانسته ایم با راه اندازی کارگاه‌های سبد بافی و مبلمان و رایزنی با کارخانه ها و دستگاههای اجرایی تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار را ساماندهی و مشغول به کار کنیم گفت: همچنین در حوزه توزیع جهیزیه  نیز تا کنون تعدادی زیادی از نوعروسان نیازمند از خدمات این  مرکز با کمک خیران و نیکوکاران بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه قرار است در یک اقدام مشترک با کمیته امداد نیز تهییه و توزیع تعدادی جهیزیه را تا پایان سال از سوی این مرکز داشته باشیم بر کمک خیران و نیکوکاران در راستای دستگیری از نیازمندان تاکید کرد.

کد خبر 971905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha