اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص فرهنگی در گیلان /۱۳۸ واحد مسکن محرومین به بهره برداری می رسد

مصطفی پور از اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: ۲۰ هزار رزمنده و ایثارگر گیلان تجلیل و همچنین ۱۳۸ واحد مسکن محرومین در این هفته به بهره برداری می رسدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور»‌امروز(سه شنبه، ۲۵ شهریور ) در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آرامش، آسایش، قدرت و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران با تجهیزات نظامی محدود در برابر دشمنان ایستاد گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس استکبار با تمام تجهیزات به ایران حمله ور شد اما ایران اسلامی با دست خالی و توکل به خدا از بیش از ۴۰ کشور جهان، اسیر گرفت.



وی ادامه داد: قدرت ایمان و حضور حماسی ملت ایران بود که کشور را در برابر دشمنان پیروز کرد.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان" ما قوی هستیم" را شعار هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با نگاه به فرهنگ دفاع مقدس می توان مشکلات امروز جامعه را شناسایی و با حرکت جهادی آن را حل کرد.



مصطفی پور با تاکید بر اینکه امروز از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته ایم تاکید کرد: هرگز نگاه امیدوارانه به دشمنان نداشته باشید.



وی از برگزاری ۵۰۰ برنامه شاخص فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: ارتباط ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری که از شبکه های سراسری انعکاس داده می شود، شاخص ترین برنامه هفته دفاع مقدس است.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: تجلیل از یک میلیون رزمنده و ایثارگر کشور که از این مجموع ۲۰ هزار ایثارگر و رزمنده گیلانی هستند، همچنین افتتاح ۹ باغ موزه در ۹ استان کشور و ارائه گزارش و عملکرد از جمله مهمترین برنامه های ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری است.



مصطفی پور ادامه داد: برپایی نمایشگاه فرهنگی و رزمی اقتدار، اجرای رزمایش نظامی و انعکاس آن از طریق صداو سیما، بهره برداری از ۱۳۸ واحد مسکن محرومین در گیلان، تحویل ۸۷ مسکن محرومین گمیشان گلستان توسط سپاه گیلان، دیدار با خانواده شهدا، رونمایی از کتاب دوران دفاع مقدس، برپایی مسابقات ورزشی ویژه بسیجیان، مسابقه کتابخوانی، برپایی همایش سه ساله های حسینی و غبار روبی مزار شهدا و ویزیت رایگان از جمله مهمترین و شاخص ترین برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود.‌

 

وی در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که به نوعی در عرصه اطلاع رسانی فعال هستند تشکر و قدردانی کرد.

 


 

کد خبر 971989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha