آئین نکوداشت پزشکان دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد

به منظور تجلیل و تکریم پزشکان دانشکده علوم پزشکی آبادان، امروز (سه‌شنبه ۲۵ شهریور) آئین نکوداشت جامعه پزشکی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «عبدالله کعبی» به منظور تجلیل و تکریم پزشکان دانشکده علوم پزشکی آبادان، امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) آئین نکوداشت جامعه پزشکی منطقه آزاد اروند، با تقدیر از پشتیبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از کادر درمانی منطقه اظهار کرد: شاید پیش از شیوع بیماری کووید 19، کمتر کسی متوجه زحمات و خدمات بی‌دریغ پزشکان و کادر درمانی می‌شد اما شیوع این بیماری و تلاش‌هایی که برای کمک به عبور از این شرایط سخت به ویژه از سوی کادر درمانی برای مبتلایان انجام شد، واقعیت حضور اثربخش این قشر زحمت‌کش در کنار مردم را برای همگان یادآوری کرد.

 

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: جامعه پزشکی همیشه و در تمام ایام برای سلامت مردم تلاش می‌کنند اما این روزها بیش از هر زمانی جانفشانی و از خودگذشتگی شان قابل لمس است.

 

وی با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش بی‌وقفه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای مدیریت بحران کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از تک تک پزشکان، همواره پشتیبان کادر درمان بوده و خواهد بود.

 

کعبی با بیان اینکه در راستای حمایت از کادر پزشکی، سالن‌های همایش سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار جامعه پزشکی قرار خواهد گرفت ابراز کرد: این سالن‌ها با ظرفیت بالای پذیرش، جهت برگزاری هر گونه سمینار، برنامه آموزشی و ... در اختیار جامعه پزشکی منطقه خواهد بود.

 

همچنین «سید زین العابدین موسوی» در این آئین با اشاره به اینکه باید جامعه قدردان انسان‌های مقدسی با عنوان پزشک باشند عنوان کرد: پزشکی خدمت به خلق و مخلوق است و پزشکان به خدا نزدیک‌تر هستند؛ کارکرد پزشکان آن است که امید را به مردم منتقل و غم و اندوه را از آنان دور می‌کند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان بیان اینکه منطقه آزاد اروند از آغاز پیک نخست کرونا و تاکنون همچنان در کنار مردم هستند و خدمات بسیاری را ارائه کرده‌اند اذعان داشت: از همگان اعم از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، اصحاب رسانه، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای جهادی، انتظامی، نظامی، سپاه، ائمه جمعه و جماعات و مردم که در یک همکاری عمومی ما را در جهت کنترل ویروس منحوس کرونا همراهی و کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

 

در این آئین در پاسخ به تحریم ظالمانه آمریکای جنایتکار جهت قرار دادن میرعامل پالایشگاه نفت آبادان و شرکت پالایش نفت آبادان در لیست تحریم از سوی پیش دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری (اوفک)، به همت رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان «مدافع صنعت» به علیرضا امین مدیر عامل این پالایشگاه اختصاص داده شد.

 

کد خبر 972170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha