اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ۵ شهرستان یزد

جوادیان زاده با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برنامه سه شنبه های تکریم در ۵ شهرستان یزد برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» عصر روز گذشته در مراسم سه شنبه های تکریم استان یزد با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تجلیل از خانواده شهید پرنیان گفت: این مراسم، طرح خلاقانه مبتکرانه و فرهنگ ساز ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که در این ایستگاه به استان یزد رسیده و از خانواده شهید پرنیان تجلیل و قدردانی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: تاکنون این برنامه در 5 شهرستان از استان اجرا شده که امیدواریم در تمامی شهرستان های استان برگزار شود.

وی افزود: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چارچوب وظایف خود در محور ایثار و شهادت برنامه های مختلفی داشته است که نمونه آن برنامه سه شنبه های تکریم است.

جوادیان زاده ادامه داد: امسال با توجه به قرار گرفتن در 40 امین سالگرد دفاع مقدس برنامه های مختلفی در استان اجرا می شود که یکی از محوری ترین این برنامه ها برگزاری دومین کنگره 4 هزار شهید استان است که این اداره کل مسئولیت کارگروه هنری آن را برعهده دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: در این کارگروه مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی و هنری را بر عهده داریم که برخی از آنها در هفته دفاع مقدس اجرا می شود و مابقی نیز تا پایان سال ادامه دارد.

وی ادامه داد: شب های اوج هنر در ده قسمت، تولید و تدوین کتاب شعر و ادبیات استانی در هفت جلد، جشنواره شعر دفاع مقدس، ویژه نامه کنگره شهدیان، جشنواره عکس ماندگارهای آسمانی، نمایشگاه عکس شهدای جهانشهر یزد، نمایش های خیابانی و مفهومی، تولید فیلم داستانی مستند و جشنواره خوشنویسی شهید پاکنژاد، تولید آثار تجسمی در جهانشهر از جمله این برنامه ها است.

جوادیان زاده در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه های مختلف در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت گام های موثری برداریم.

 

 

کد خبر 972263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha