بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز  برگزار می شود

جمشیدی ، گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه ، مدرسه و مسجد در سه ماهه پایانی سال جاری برگزار می شود.

کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تمامی مددجویان تحت حمایت در استان می توانند برای شرکت در این اجلاس آثار خود را در قالب  مقالات علمی و پژوهشی،  پژوهش‌های کاربردی و رساله دکتری و کارشناسی ارشد و نیز قالب ادبی و هنری ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن جهت رفاه و سلامتی شرکت کنندگان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز به صورت غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

،

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به زمان و نحوه شرکت در این اجلاس، افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود راتا ۱۰ آذر ماه جاری  از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز  www.namaz.ir  یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ارسال کنند.

 

جمشیدی در پایان گفت:به تمامی شرکت کنندگان در این اجلاس گواهی حضور در فراخوان داده و از آثار و مقالات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد و  گزیده ای از آثار نیز منتشر  می شود.

کد خبر 972413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha