تخفیف بیش از ۸۰ میلیارد تومان اجاره در فارس همزمان با مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه»

سردار بوعلی با اشاره به اینکه در کل استان فارس در مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه»، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد، گفت: در آن مرحله تخفیف بیش از ۸۰ میلیارد تومان اجاره را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 26 شهریور) در مراسم توزیع کمک مومنانه اوقاف و امور خیریه فارس که از محل موقوفه «میرزا فتحعلی خان صاحبدیوان» تامین شده است، گفت: استان فارس در حفظ انسجام در رزمابش بی نظیر عمل کرد و بدون حساسیت و رقابت های کاذب هدفمند راه را طی کردیم و تا امروز ادامه دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مرحله اول استان فارس بی نظیر عمل کرد و خوش درخشید، تاکید کرد: یکی از برجستگی های فارس حضور مردم استان در امور خیر است.

وی با اشاره به اینکه در کل استان فارس در مرحله اول بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد، افزود: در آن مرحله تخفیف بیش از 80 میلیارد تومان اجاره را شاهد بودیم.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه تا امروز بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم توزیع شده است، یادآور شد: مرحله دوم این رزمایش از عید قربان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و تاکنون در این مرحله در بخش بسته های معیشتی 647 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع اوقاف و امور خیریه با احتساب کار امروز بیش از 35 هزار بسته را تاکنون توزیع کرده است، تاکید کرد: 6 هزار قربانی در فارس انجام شد که بخش عمده از آن تحویل رده های نظامی شد و به دست نیازمندان رسید.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه اصل کمک ها به خیرین و مردم برمی گردد و در اصل قرارگاه ها این هدیه های مردمی را توزیع کردند، تاکید کرد: کمیته امداد در این مرحله بیش از 80 هزار بسته توزیع کرده است و سپاه هم در مرحله دوم بیش از 300 هزار بسته توزیع کرد.

کد خبر 972431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha