استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد باشكوه مبارزه به استكبار جهاني و دفاع از حقانيت نظام اسلامي است، گفت: استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه ویژگی بارز و ممتاز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» صبح امروز(۲۶ شهریور) در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان در این استان، اظهار کرد: این خصیصه تأثیرگذار و ممتاز هیچگاه محدود به زمان خاصی نبوده و باید به عنوان یک وطیفه انقلابی و دینی به صورت مستمر به آن عمل کرد.

 

وی تصریح کرد: تداوم مبارزه با استکبار تا نابودی آن و برچیده شدن نظام سلطه و استکباری باید به عنوان یک اصل مورد توجه و سرلوحه کار ملت ایران قرار داشته باشد.

 

چراغی پور  ١٣ آبان سال ۵٨ را یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز مهم و سرنوشت ساز بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده و بر همین اساس این رخداد تاریخ ساز  در طول سال های سپری شده از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره مورد تکریم و تجلیل قرار داشته است.


وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت هایی در راه برگزاری مراسم به صورت میدانی نباید موجب غفلت از اهمیت موضوع شود، تصریح کرد: ١۳ آبان امسال مقارن با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع)  است و نظر به اهانت اخیر هتاکان و اسلام ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم و حضرت رسول (ص) می طلبد تا با اجرای یک برنامه باشکوه این روز را گرامی داریم.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های لازم استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز در راستای تبیین شرارت های آمریکای جنایتکار، نظام استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر در دستور کار قرار دارد، گفت:  آمريكا مظهر شرارت در جهان است و استكبار جهاني و مزدوران آن با زياده خواهي و فساد انگيزي به دنبال سلطه هر چه بيشتر بر كشورها به ويژه ملت هاي مسلمان هستند.

 

چراغی پور با بیان اینکه 13 آبان نماد باشكوه مبارزه به استكبار جهاني و دفاع از حقانيت نظام اسلامي است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت اين روز تاريخي با اجراي برنامه هاي مختلف و متنوع به منظور تبيين و تشريح اهداف اين روز  در دستور کار نهادهای اجرایی و فرهنگی قرار گیرد و برنامه ريزي هاي لازم و  تدابير مناسب اتخاذ شود.

 

گفتنی است در این نشست، اعضای عضو ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان ایلام در خصوص نحوه برگزاری و برنامه های پیش بینی شده با هم بحث و تبادل نظر کردند.

 

 

کد خبر 972492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha