​افزایش مهدویت دانش آموزان گلستانی با طرح یارانه موعود

حجت الاسلام خیرآبادی گفت: به منظور افزایش مهدویت در بین دانش آموزان در ۲۰ مدرسه طرح یارانه موعود را اجرا می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی اصغر خیرآبادی» عصر امروز(چهارشنبه 26 شهریور) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: در کارگروه پوشش ایرانی اسلامی قاصدک به موضوع گام دوم انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخته شد.

 

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان ادامه داد: باید به شبهات جوانان در خصوص مهدویت پاسخ داده شود، در بین جوانان ما آرمانگرایی و نوگرایی وجود دارد ولی متأسفانه فضایی برای رسیدن به اهدافی که در ذهن می پروانند به وجود نیامده است.

 

حجت الاسلام خیرآبادی تأکید کرد: در بنیاد مهدوی 12 تشکل در شهرستان ها وجود دارد و 20 دستگاه اجرایی براساس درخواستی که داشتیم رابطه مهدوی به ما معرفی کردند.

 

وی افزود: شورای سیاست گذاری مهدویت به صورت ماهانه برگزار می شود و انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است که فضای محبت و مودت به امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) در دستگاه های اجرایی فراهم شود و در این راستا ملزومات علمی با تأمین استاد برای برگزاری نشست ها و گفتمان ها در دستگاه های اجرایی آمادگی خود را اعلام می کنیم.

 

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان ابراز داشت: به منظور افزایش مهدویت در بین دانش آموزان در 20 مدرسه طرح یارانه موعود را اجرا می کنیم و نیاز است که حمایت بیشتری اتفاق بیفتد تا بتوانیم این طرح را در مدارس بیشتری اجرا کنیم.

کد خبر 972559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha