آماده باش دستگاه های امدادی و عملیاتی نهبندان تا ۲۴ ساعت آینده / نهنبدان دوباره لرزید

میرجلیل از وقوع زلزله ۴ ریشتری در نهنبدان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از صبح دو زلزله بالای ۳ ریشتری را در نهبندان داشته ایم، تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این شهرستان به مدت ۲۴ ساعت آینده به حالت آماده باش کامل هستند.

«سید ابوالحسن میرجیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از صبح امروز دو بار شهرستان نهبندان لرزید.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در ساعت ۸:۰۵ شهرستان نهبندان را تکان داد، گفت: این زلزله در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.

 

میرجلیلی از زلزله 4 ریشتری در نهبندان خبر داد و افزود: این زلزله ساعت 15:51 دقیقه در عمق 10 کیلومتری زمین و در 35 کیومتر شهر شوسف اتفاق افتاده است.

 

وی از اعزام نیروهای امدادی و عملیاتی به نهبندان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از صبح دو زلزله بالای 3 ریشتری را در نهبندان داشته ایم  تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این شهرستان به مدت 24 ساعت آینده به حالت آماده باش کامل هستند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تا کنون خسارتی از این زلزله ها گزارش نشده است ولی مردم محلی این زلزله را احساس کرده اند.

کد خبر 972799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha