فراخوان جذب سرمایه گذار برای ۲۵ نقطه گردشگری آبی در گلستان

حسینی از فراخوان جذب سرمایه گذار برای ۲۵ نقطه گردشگری آبی در گلستان خبر داد و گفت: در سال ۹۹ با اولویت و ترتیب زمانی برای همه این نقاط فراخوان جذب سرمایه گذار انجام می شود.

«سیدمحسن حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: وقتی سد مخزنی بزرگ یا کوچکی در استان ساخته می شود تنها نباید برای تامین آب یا کنترل سیلاب از آن استفاده کرد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: در استان گلستان وجود ۱۴ سد بزرگ مخزنی و سدهای کوچک مخزنی متعدد، می تواند ظرفیت‌های بزرگی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری و تولید ثروت در استان باشند و بیشترین بهره وری را از آنها به دست آورد.

 

وی اظهارداشت: با بررسی هایی که در شرکت آب منطقه ای استان انجام شد، ۲۵ نقطه گردشگری آبی در استان تعیین شده است که با تصویب در کارگروه مشترک شرکت آب منطقه ای و اداره کل گردشگری و کارگروه اقتصادی استان، این نقاط گردشگری آبی، در سال 99 با اولویت و ترتیب زمانی برای همه این نقاط فراخوان جذب سرمایه گذار انجام می شود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: سدهای بزرگ مخزنی استان شامل؛ شهید چمران، بوستان، گلستان، شهید ایمری، شهید قربانی، نگارستان، وشمگیر، دانشمند، اینچه‌برون، سد تنظیمی لاستیکی خواجه نفس است.

 

وی، سدهای کوچک مخزنی را شامل؛ چشمه ساوه، پاسنگ، قره چشمه، فاضل آباد آزادشهر، شفیع آباد، محمد آبادکتول، کلو، توشن، محمدآبادگرگان، قربان آباد، ولاغوز و جفاکنده برشمرد.

 

 

کد خبر 973097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha