راه اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک توسط اوقاف گیلان

حجت الاسلام علیزاده گفت: به همت اوقاف بندرانزلی و رودسر ۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه این دو شهرستان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: یکی از رسالت های سازمان اوقاف انجام امور عام‌المنفعه به ویژه در حوادث و مسائل اجتماعی است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ادارات شهرستانی اوقاف گیلان همراه با ادارات اوقاف سراسر کشور با بسیج امکانات در بقاع متبرکه و استفاده از ظرفیت خدام افتخاری اقدام به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی کرده‌اند.

 

وی یکی از افتخارات اوقاف گیلان را راه اندازی ۱۳ کارگاه ماسک در دور اول مقابله با بیماری کرونا دانست و گفت: با بسیج خدام افتخاری و با بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۰۵ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شد.

علیزاده همچنین با اشاره به راه اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک در شهرستان های رودسر و بندرانزلی گفت: این کارگاه های تولید ماسک به همت مراکز افق بقعه متبرکه بی بی حوریه(س) و موقوفه طالب‌زاده دایر شده است.

 

وی اذعان داشت: در مرکز افق موقوفه طالب‌زاده رودسر تاکنون هفت هزار ماسک با مشارکت خدام افتخاری و بسیجیان منطقه تولید و در مناطق محروم توزیع شده است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: در مرکز افق بقعه بی بی حوریه نیز با مشارکت پنج نفر از خدام افتخاری خواهر تاکنون پنج هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز نزدیک به چهار هزار بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته های معیشتی و ارزاق از سوی مراکز افق بقاع متبرکه بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 974033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha