ترویج مکتب حاج قاسم و خدمت رسانی اجتماعی رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس 

ناصر بهروز گفت: رویکرد و اولویت اصلی برنامه های هفته دفاع مقدس ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و خدمت رسانی اجتماعی است.

«ناصر بهروز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: در اولین روز و اولین ساعات از آغاز هفته دفاع مقدس رزمایش اقتدار ویژه موتوری با مشارکت یگان های نیروهای نظامی، انتظامی و اداره های شهرستان اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود: با توجه به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری خطاب به آحاد ملت شریف ایران، تبیین فرمایشات ایشان با استفاده از بستر فضای مجازی و رسانه در دستور کار قرار می گیرد.

 وی تصریح کرد: نشر و ترویج تفکر دفاع مقدس و به ویژه ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم در اولویت برنامه های هفته دفاع مقدس قرار دارد و تحت عنوان ستاد شهرستانی مکتب حاج قاسم از امروز به طور جدی آغاز به فعالیت کرده و فعالیت آن تا اولین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام ادامه دارد.

بهروز تاکید کرد: رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس، خدمات رسانی اجتماعی است و در همین راستا از امروز اجرای ۱۵۰ پروژه خُرد عمرانی در مناطق محروم آغاز شده و ان شاءالله حداکثر ظرف یک ماه الی ۴۵ روز آینده این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری می رسند.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به این که پروژه های خرد عمرانی در حوزه بهداشت، درمان، زیرساخت مسکن مددجویان است، ادامه داد: در مجموع قرار است ۸۰ واحد مسکن مددجویان ساخته و تحویل آنها شود که از این تعداد در حال حاضر ۶۰ واحد آماده بهره برداری می باشد و در صورت موافقت مسئولین و فرماندهی سپاه ثارالله در هفته دفاع مقدس تحویل شده وگرنه پس از ساخت و تکمیل این واحدها، کلیه ۸۰ واحد در هفته بسیج به بهره برداری می رسند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین زیرساخت های حوزه ورزشی برای بسیجیان شهرستان، هم اکنون ۳ سالن ورزشی آماده بهره برداری است تا مورد استفاده مجموعه بسیج قرار گیرد.

بهروز اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و شهدای گمنام شهرستان است که در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت دیدار با خانواده های معظم شهدا را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: سعی داریم با همکاری فرماندار شهرستان جیرفت که متولی اجرای برنامه دیدار از خانواده های معظم شهدا است، از کلیه این خانواده های معظم در هفته دفاع مقدس دیدار و تجلیل کنیم.


وی عنوان کرد: علاوه بر این مراسمی به منظور تجلیل از رزمندگان، فرماندهان جنگ و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و همچنین تجلیل از زنان نقش آفرین دفاع مقدس، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در حسینیه شهدا برگزار می شود.

بهروز بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس از تنوع بسیاری برخوردار هستند و هر مسجد و پایگاه نیز به طور اختصاصی یک ویژه برنامه متناسب با بزرگداشت این هفته را اجرا می کند.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه با بیان این مطلب که این ایام به نوعی تداعی خاطرات هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: تجلیل از مجاهدان بهداشت و سلامت اعم از پزشکان پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 974077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha