اختصاص ۴۸۰۰ میلیارد ریال برای طرح های پژوهشی اولویت دار چهارمحال و بختیاری

شهریارپور با اشاره به حمایت دولت از طرح های دانش بنیان و پژوهشی چهارمحال و بختیاری، گفت: در همین راستا اعتباری حدود چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری برای طرح های پژوهشی استان اختصاص داده می شود.

«علی شهریارپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، از شناسایی یکصد اولویت پژوهشی برای چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها پس از مشاوره و پیشنهاد اساتید دانشگاهی و پژوهش گران استان مشخص شدند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 30 اولویت از این تعداد در کارگروه پژوهشی استان بررسی شده اند، افزود: 27 اولویت نیز در جلسه آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح شده و با تشخیص استاندار و دیگر اعضای شورا تصویب می شوند.

 

وی با اشاره به حمایت دولت از طرح های دانش بنیان و پژوهشی استان، اظهار کرد: در همین راستا اعتباری حدود چهار هزار و 800 میلیارد ریال طی سال جاری برای طرح های پژوهشی استان اختصاص داده می شود.

 

شهریارپور پتانسیل های اقتصادی استان و مدیریت منابع آبی را از شاخص ترین طرح های اولویت دار پژوهشی استان خواند و تصریح کرد: مدیریت پیامدهای ناشی از تغییر اقلیم، آسیب شناسی اشتغال و معیشت و توسعه فناوری های جدید از دیگر موضوعات طرح های پژوهشی دارای اولویت در استان هستند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری هرگونه ساختمان سازی اداری را مغایر با مصوبه هیئت دولت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این مصوبه فقط در شهرهایی که تقسیمات جدید سیاسی صورت گرفته است می توان ساختمان اداری ساخت.

 

کد خبر 974092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha