زنده نگه داشتن یاد شهدا، بستر تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

امیر خوش کنار فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن تقویت امنیت دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا بستر تداوم حرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر« مراد خوش کنار» امروز(31 شهریور) در مراسم نامگذاری پادگان« باباعباس» خرم آباد به نام شهید« هادی الماسیان»، اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان افزود: امروز هم ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ضامن تقویت امنیت جامعه است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف، بیان کرد: کشور ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شکل‌های مختلف با توطئه دشمنان در رأس آنان آمریکای جنایتکار روبرو بوده است.

 

امیر خوش کنار از خود فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن سلامت جامعه دانست و گفت: امنیت امروز کشور ماه دستاورد خون پاک شهدایدان و فرهنگ غنی از خود گذشتگی، ایثار و شهادت و مقاومت است.

 

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است.

 

امیر خوش کنار در ادامه با اشاره به نامگذاری پادگان «باباعباس» خرم آباد به نام شهید «هادی الماسیان»، اظهار کرد: نامگذاری این پادگان به نام شهید الماسیان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا انجام شده است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان افزود: شهید الماسیان از افسران شایسته و ولایی در ارتش بود که نمونه آن را در ارتش جمهوری اسلامی ایران زیاد داریم که در راه اسلام و دفاع از وطن جان خود را تقدیم کرده است.

کد خبر 974130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha