۲۲ هزار دانش آموز خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند

سلم آبادی با اشاره به آغاز شور عاطفه‌ها در ادامه پویش ایران همدل، گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند که نیاز به وسایل آموزشی به خصوص تهیه تبلت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» ظهر امرور (۳۱ شهریور) در مراسم توزیع بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان، اظهار کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در استان همزمان با سراسر کشور  در حال اجرا است.

 

مديرکل کميته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، گفت: از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ نفر مددجوی دائم و ۱۳ هزار و ۵۰۰  نفر مددجوی موقت هستند.

 

سلم آبادی ادامه داد: در مرحله اول رزمایش ایران همدل برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند تعداد ۶ هزار بسته تحصیلی به ارزش یک میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد و کمک خیّران تهیه و توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز هشت هزار و ۵۰۰ بسته به ارزش یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تهیه شده است که به صورت رایگان در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع خواهد شد.

 

مدير کل کميته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی دیگر نیز مورد نیاز دانش آموزان نیازمند است که همت خیران و مشارکت مردمی را می‌طلبد.

 

سلم آبادی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش های مجازی، دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد نیازمند تبلت و گوشی هوشمند هستند که تا پایان مهرماه بخشی از این نیاز با اولویت‌بندی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 974202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha