اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز می شود

سردار حاجی زاده در واکنش به تحریم های تسلیحاتی آمریکا گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نکرده است، ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار امیرعلی حاجی زاده در مراسم گرامیداشت یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در مورد برنامه ایران در پاسخ به تحریم های تسلیحاتی آمریکا گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی ندارد.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز می شود. ما در بحث تامین تسهیلات مورد نیاز کشورمان به خارج نیازی نداریم و خودکفا هستیم.

 

سردار حاجی زاده با بیان اینکه برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد، گفت: اولین مزیت آن است که برای ما به دست آوردن این امر یک پیروزی سیاسی است و دومین نکته در رفع تحریم های تسلیحاتی باز شدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی ها با این کار ما کم می شود.

 

وی در مورد تهدیدات ترامپ اظهار کرد: ترامپ در گذشته امتحان خود را پس داده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیز بار دیگر امتحان خود را پس داده است.

 

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: آنها این حرف های بی معنی را بارها بیان کردند، مانند گذشته که اعلام کرده بودند که قرار است 52 نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند. آنها مانند گذشته نمی توانند هیچ غلطی کنند.

کد خبر 974216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha