دفاع مقدس الگوی مقاومت در جنگ اقتصادی است

قاسمی با تاکید بر اینکه تداوم حركت در مسير انقلاب نيازمند ولايت پذيري اقشار مختلف مردم است، گفت: هشت سال دفاع مقدس الگوی موفق برای مقاومت در جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» ظهر امرور (۳۱ شهریور) در مراسم توزیع ۸۵۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت با مشارکت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) در استان، اظهار کرد: الگوی این مشق و احسان، دوران دفاع مقدس است که با گذشت و ایثار رزمندگان به سرانجام نیک رسید.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سومین مرحله از گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه تا پایان ماه صفر انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم با امتداد این حرکت مردمی بتوانیم از شرایط موجود و مقابله با کرونا به خوبی گذر کنیم.

 

وی با تاکید بر نقش پررنگ ایثار و فداکاری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: مردم به عنوان بازوی توانمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی توانستند با عمل به اقتصاد مقاومتی در برابر هجوم متجاوزانه دشمنان ایستادگی كنند.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه امروز نیز تداوم در مسیر انقلاب نیازمند اطاعت پذیری و ولایتمداری اقشار مختلف مردم است، عنوان کرد: در جنگ اقتصادی امروز نیز الگوی اقتصاد مقاومتی دوران دفاع مقدس می تواند دشمن را به زانو دربیاورد و با وجود اینکه در این راستا تاکنون اقداماتی انجام شده اما هنوز در این زمینه ضعف هایی داریم.

 

 

کد خبر 974285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha