برگزاری نمایشگاه مجازی و خاطره گویی رزمندگان اسلام

شجاعی گفت: نمایشگاه مجازی و خاطره گویی رزمندگان اسلام از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در آدرس اینستاگرامی taranome.zibaye.mohabat قابل بازدید است.

«فرانک شجاعی» با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی و خاطره گویی رزمندگان اسلام توسط موسسه «ترنم زیبای محبت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: این نمایشگاه مجازی از 31 شهریور تا 6 مهر در آدرس اینستاگرامی taranome.zibaye.mohabat قابل بازدید است.

مدیر موسسه «ترنم زیبای محبت» افزود: این نمایشگاه سال گذشته به صورت حضوری در نگارخانه «آبگینه» بلوار چمران شیراز برگزار شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شماری از این خاطرات با پیگیری از خانواده های ایثارگران جمع آوری شده و تعدادی نیز از آرشیوهای صدا سیما و بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس تحویل گرفته شده است.

شجاعی با اشاره به خاطرات جمع آوری شده در استان فارس بیان کرد: خاطرات در استان به صورت حضوری با ضبط مصاحبه تصویری با رزمندگان انجام و منتشر می‌شود.

وی اعلام کرد: موسسه «ترنم زیبای محبت» از خانواده های ایثارگران دعوت می کند و با ضبط ویدئو، خاطرات آنها را برای شرکت در این نمایشگاه مجازی ضبط می کند.

کد خبر 974377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha