سه‌شنبه‌های تکریم طرحی  موفق در بزرگداشت شهدا است/  بانک اطلاعات از زندگینامه شهدای محلات تهیه شود

حجت‌الاسلام صدر طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم را از برنامه‌های موفق بچه‌های مسجد در بزرگداشت یاد شهدا دانست و گفت: ضرورت دارد مساجد شخصیت‌های علمی، فرهنگی و هنری محلات را نیز در اجرای این طرح همراه کنند.

حجت الاسلام «جلال صدر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان بر لزوم پاسداشت مقام شهدا از سوی فعالین مسجدی و کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید و اظهار کرد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که از سوی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود ضمن اینکه در بازدید کنندگان و برگزار کنندگان تاثیر معنوی دارد، موجب می شود آنها توجه کنند مسئولیتی که بر عهده دارند، امانتی است و باید در انجام وظیفه دقت داشته باشند.

 

امام جماعت مسجد پیامبراعظم(ص) واقع در سعادت آباد بیان کرد: همچنین تکریم خانواده های شهدا موجب می شود که خانواده شهدا بدانند که در یاد و خاطره مسئولین هستند و ایثارگری شهدای آنها هرگز فراموش نمی شود.

 

حجت الاسلام صدر تصریح کرد: ضرورت دارد که مجریان طرح ملی «سه شنبه های تکریم» شخصیت های هنری، فرهنگی، مذهبی و نخبگان محله و مسجد را با این جمع همراه کنند و به دیدار خانواده شهدا ببرند، تا قوت قلبی برای خانواده های شهدا باشد که بدانند که همه اقشار و مردم در کنار آنها هستند و رشادت ها و فداکاری شهدا  و خانواده های آنها را فراموش نمی کنند.

 

امام جماعت مسجد پیامبر اعظم(ص) بر لزوم تهیه بانک اطلاعات خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد که مساجد با تهیه بانک اطلاعات نسبت به پیگیری و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا اهتمام ویژه ای داشته باشند. ضمن اینکه فعالان مسجد نسبت به مستند کردن خاطرات و زندگی نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی کنند.

 

وی بزرگداشت مقام شهدا و تکریم از خانواده های شهدا را یکی از برنامه هایی نام برد که سالیان سال در مسجد پیامبراعظم(ص) به همت فعالین این مسجد مورد توجه بوده است.

کد خبر 974380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha