برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دفاع مقدس در کانون سجادیه آمل

بناگر از برگزاری مسابقه نقاشی مجازی با موضوع دفاع مقدس و سردار شهید«قاسم سلیمانی» به همت امام جماعت کانون سجادیه خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان تا۱۰مهر ماه آثار خود را به شماره ۰۹۳۰۱۲۰۷۵۱۴واتساپ کنند.

«قاسم بناگر» درگفتگو با خبرنگار شبستان از ساری به فعالیت های اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم،  برنامه های این کانون به ویژه برنامه های مناسبتی مختص هفته دفاع مقدس همانند طرح«یکشنبه های شهدایی» در فضای باز مسجد و یا مقابل منازل شهدا اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: اگرچه فعالیت های جمعی این کانون به دلیل پیشگیری از کرونا و عمل به توصیه های بهداشتی تعطیل شده، اما این تعطیلی مانع ادامه فعالیت های فرهنگی بچه های مسجد امام سجاد(ع) نشده است.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی مجازی با موضوع دفاع مقدس و سردار شهید«قاسم سلیمانی» خبر داد و ادامه داد: این مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول به همت حجت الاسلام «میثم بابایی» امام جماعت کانون سجادیه آمل درحال برگزاری است.

بناگر آخرین مهلت ارسال آثار را 10مهر ماه اعلام کرد و گفت: اين مسابقه با هدف آشنايی كودكان و نوجوانان با رشاد‌ت‌ها و فداكاری‌های رزمندگان غيور اسلام در هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شد.

 

وی، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی می توانند نقاشی خود را همــراه با نـــام و نام‌خــانوادگی و تاریخ تولد از طریق شبکه اجتماعی به شماره  09301207514واتساپ کنند. 

کد خبر 974571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha