فاطمه کشاورزیان به عنوان جهادگر فعال در عرصه دفاع مقدس معرفی شد

معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران، با همراهی هادی خنجری فرماندار بهشهر با حضور در منزل جهادگر « فاطمه کشاورزیان» ضمن تکریم این بانوی فعال به جهت حضور تاثیرگذار در جبهه پشتیبانی از جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر استان مازندران، «روفیا مجیدی» امروز ( اول مهر) همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهید « علی اصغر بیاتی» در روستای شهیدآباد بهشهر با همراهی فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان افزود: شهدا چشم و چراغ این نظام و انقلاب هستند و دیدار با خانواده شهدا تجددی بیعت با شهدا و استمرار راه شهداست.

معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران، خدمت به خانواده شهدا را از وظایف عموم مردم برشمرد و گفت: تلاش برای استمرار راه شهدا وظیفه سنگینی است که ما برعهده داریم و در کنار آن هم هیچ بهایی را برای صبوری، ایستادگی و استقامت خانواده شهدا نمی‌توان متصور شد.

وی همچنین با حضور در منزل جانباز « عیسی میری» و جهادگر « فاطمه کشاورزیان» هم افزود: امنیت موجود کشور حاصل خون شهیدان سرفراز و رزمندگان دفاع مقدس است که در راستای انجام رسالت خود و ادای دین به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حضور در منزل شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در دستور کار است.

مجیدی در پایان با اشاره به اینکه حضور ما در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و ایجاد روحیه‌ای خوب برای مسئولین می‌شود، گفت: امسال در برنامه جدید خود در کنار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با جهادگران دفاع مقدس و افرادی که در پشتیبانی جنگ حضور داشتند را در دستور کار داریم که امروز در بهشهر از جهادگر « فاطمه کشاورزیان» که در امور پشتیبانی دوران دفاع مقدس تلاش داشتند، تجلیل شد.

«هادی خنجری» فرماندار بهشهر هم در سخنانی با بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: سربلندی امروز ما مرهون و مدیون خون شهدا و تلاش رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه همگانی است و امیدوارم خدمتگزار کوچکی، برای ترویج شهید و شهادت باشیم.

 

به گزارش شبستان، «روفیا مجیدی» معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران، با همراه «هادی خنجری» فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید «علی اصغر بیاتی» و  جانباز « سید عیسی میری» و جهادگر « فاطمه کشاورزیان» هفته دفاع مقدس را به آنان تبریک گفت.

شهید علی اصغر بیاتی متولد 1329 و دارای 4 فرزند بودند که در سال 1360 در تنگه چزابه به شهادت رسیدند.

کد خبر 974660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha