استفاده از ظرفیت تعاونی در گیلان مورد غفلت واقع شده است

فتح اللهی بزرگترین فرصت سوزی را عدم بهره گیری مطلوب از شرکت های تعاونی روستایی دانست و گفت: متاسفانه از شرکت های تعاونی آنگونه که باید در استان استفاده نشده است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح‌اللهی» امروز(سه‌شنبه، ۱ مهر) در جلسه پیگیری طرح‌های اشتغال روستایی در محل فرمانداری رشت اظهارکرد: رونق اقتصادی توسعه هر شهر و روستایی را فراهم‌ می کند.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه روستا پایگاه و کانون تولید است گفت: توجه به ظرفیت های بالای تولیدی و گردشگری روستا رشد اقتصادی را در آن منطقه مهیا می کند.

 

وی اذعان کرد: سوء مدیریت و بی‌توجهی به ظرفیت ها و شاخص های روستا آسیب جدی به مردم  و ساکنین منطقه وارد می کند.

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه مردم به مسئولان اعتماد دارند افزود: روزمرگی مدیران و مسئولان آسیب جدی به مردم وارد می‌کند اگر مدیری که تحصیل کرده است فعالیتی نداشته باشد با فرد عادی در یک روستا هیچ فرقی ندارد.

 

فرماندار رشت اضافه کرد: همه مدیران بایستی تلاش کنند تا توان معیشتی و رفاه زندگی مردم در روستا را ارتقا دهند.

 

وی تصریح کرد: موانع پیش‌روی توسعه در روستا شناسایی و رفع شود.

 

فتح اللهی با تاکید بر این از فرصت‌سوزی جلوگیری شود خاطرنشان ساخت: بزرگترین فرصت سوزی ها عدم بهره گیری مطلوب از شرکت های تعاونی در روستا است.‌ متاسفانه از شرکت های تعاونی آنگونه که باید در استان استفاده نشده است.‌

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت های تعاونی روستایی احیا شوند اظهارکرد: توجه به شبکه های آب و فاضلاب روستایی از دیگر مواردی است که در توسعه روستا باید بدان توجه کرد.

کد خبر 974778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha