دفاع مقدس سبکی ویژه از زندگی بود

حجت الاسلام ارزانی دوران دفاع مقدس را پدیده ای ویژه و سبکی از زندگی خواند و گفت: پاسداری از ارزش های والای دفاع مقدس یک وظیفه همگانی و خطیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» امروز (سه شنبه ۱ مهر) در سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تکریم از خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای یادآوری راه و رسم شهدا و الگوگیری از آن هاست.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، افزود: این طرح با عنایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سیزده هفته قبل در سراسر استان ها آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است.

 

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» احترام و تکریم خانواده های شهدا و یادآوری رشادت های شهدای این مرز و بوم است.

 

حجت الاسلام ارزانی دوران دفاع مقدس را پدیده ای ویژه و سبکی از زندگی خواند و تصریح کرد: پاسداری از ارزش های والای دفاع مقدس یک وظیفه همگانی و خطیر است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدای دفاع مقدس است و اگر آن رشادت ها نبود قطعا شرایط امروز متفاوت بود.

 

گفتنی است: در این آیین از خانواده شهیدان طوقانی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و از مادر شهیدان بهرام، سعید و حمید زاهدی و خواهر شهیدان عبدالله، قدرت الله و ولی الله سمیع توسط نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.

 

کد خبر 974779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha