برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس در کانون زینبیه(س) خشکرودبار

وحدانی گفت: مسابقه نقاشی برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله با موضوع دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی به همت کانون زینبیه(س) خشکرودبار در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه‌سرا افزود: یکی از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله با موضوع دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی است که به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه در فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: ختم ذکر صلوات در فضای مجازی به نیت تمامی شهدای عزیز ایران اسلامی اعم از شهدای جنگ تحمیلی، شهدای امنیت، ترور، مدافع حرم و سلامت از دیگر برنامه‌های این کانون است.

 

وحدانی با اشاره به اینکه گلباران مزار شهدا در اقلب طرح سه‌شنبه‌های تکریم از دیگر برنامه‌ها است تصریح کرد: پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که کانون زینبیه(س) در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه‎سرا خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید با جذب نوجوانان و جوانان در کانون‌های مساجد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری آنها را با راه و رسم شهدا آشنا کنیم.

 

کد خبر 974863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha