صبر کنید اندکی به ما نگاه کنید...

چقدر زیبا فکر کردید، زیبا حرکت کردید، زیبا حماسه آفریدید و زیبا از این دنیا رخت بربستید، قصه های دلیرانه و رزم آوری شما عزتمندانه نگارش شده است و آوازه بلند همتی شما در کوی و برزن پیچیده است.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ امروز آسمان هم در برابر این همه جانفشانی و ایثار و صبر شما خاضعانه کرنش می کند، خورشید از نگاه های نافذ شما شرمسار است و درختان به احترام شما قیام کرده اند، جویباران سخاوتمندانه به یاد نگاه سخاوتمندانه شما جاریند. اندکی ما را نظاره کنید...

 

چقدر زیبا فکر کردید، زیبا حرکت کردید، زیبا حماسه آفریدید و زیبا از این دنیا رخت بربستید، قصه های دلیرانه و رزم آوری شما، عزتمندانه نگارش شده است و آوازه بلند همتی شما در کوی و برزن پیچیده است.

 

شماها به این کشور آبرو دادید و آسایش را برای مردمانش هدیه آورده اید، خون های شما جان های مرده را بیدار کرد و مسیر نیکبختی و آرامش را به روی مردم گشود.

 

صبر کنید اندکی به ما نگاه کنید...

 

اینک ما ایستاده ایم و نظاره گر این همه مجاهدت ها و ایثارگری‌های شما هستیم، دوش هایمان از بار این همه دین سنگینی می‌کند، چگونه می توانیم ذره‌ای از تلاش های سخت شما را جبران کنیم؟ چگونه می توانیم مسیر سرخی را که شما گشوده اید همواره باز نگه داریم صبر کنید.

 

صبر کنید اندکی به ما نگاه کنید...

 

هر انسان آزاده ای با شنیدن خاطراتی از جانفشانی شما انگشت حیرت به دهان می گیرد و شوق در آغوش گرفتن بدن رنجورتان را آرزو می کند.

 

شما تا ابد سمبل مقاومت و قهرمان ایثار تاریخ ایران و اسلام باقی خواهید ماند و آیندگان عاشقانه ترین ترانه ها و هنرمندانه ترین تصاویر و زیباترین شادمانه ها را برایتان خلق خواهند کرد.

 

صبر کنید اندکی به ما نگاه کنید...

 

درود خداوند و فرشتگانش بر شما، درود بر این همه صلابت و صبر شما، اینک قهقهه مستانه بزنید و تا ابد در جوار رحمت حق آرام بگیرید و از فیض لایزال الهی ارتزاق کنید.

 

امنیت کودکان و زنان امروز وامدار خون های شماست، ما همیشه در برابر این همه تلاش ها و مجاهدت ها سر تعظیم فرود می آوریم و خاک تربتتان را طوطیای چشم می کنیم. مکتبی را که شما با مرگ سرختان ایجاد کردید جاودانه در تاریخ خواهد ماند.

 

صبر کنید اندکی به ما نگاه کنید...

 

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند

 

کد خبر 975432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha