برخورد قاطع با هرگونه تخلف در عرضه کالای اساسی مردم

حسامی از نظارت مستمر بر بازار های استان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف در عرضه و احتکار کالای اساسی مردم برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فریرز حسامی» امروز(3 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بربازارهای استان به صورت مستمر نظارت می شود.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برخورد قاطع و قانونی با هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی و احتکار کالای اساسی مورد نیاز مردم خبرداد و بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده در حوزه نظارت بربازار طی روزهای اخیر پرونده تخلفاتی برای دو واحد عمده فروشی برنج در استان تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد:دراستای نظارت بر بازار برای یک واحد عمده فروشی مواد غذایی و عامل توزیع کالای تنظیم بازار به اتهام گران فروشی ۹۸ تن و ۳۳۰ کیلو گرم برنج پاکستانی دولتی به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

حسامی افزود: همچنین برای یک واحد عمده فروشی کالای اساسی تنظیم بازار دولتی که اقدام به فروش ۹۸ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج بی کیفیت و قیمت پایین به جای برنج‌های دولتی با کیفیت بالا و قیمت بالاتر از نرخ مصوب کرده بود پرونده تخلفاتی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال تشکیل شد.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اظهار کرد: از مردم استان لرستان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل گران فروشی، تقلب، احتکار و… موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

کد خبر 975548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha