برگزیدگان جشنواره فیلم مقاومت گیلان معرفی و تجلیل شدند

قمری با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت گیلان، گفت: آثار برگزیده در بخش‌های فیلم داستانی بلند، فیلم کوتاه، نماهنگ، فیلمنامه و فیلم مستند در این مراسم معرفی و تقدیر شدند.

«روح‌الله قمری» در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: در این مراسم علاوه بر معرفی و تجلیل از برگزیدگان، ۲ تن از مدافعان سلامت و تعدادی از رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم نیز تجلیل شدند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان به نفرات برگزیده جشنواره فیلم مقاومت گیلان اشاره کرد و افزود: پس از انجام داوری ۶۲ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی، در پایان پنج اثر در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: در بخش نماهنگ اثر «اسحاق مجیدی» با عنوان «شور آزادی» حائز مقام برتر شد و در بخش فیلمنامه نیز اثری با عنوان «بازگشت سرزده آرتوش» به نویسندگی «سلمان اسماعیل زاده» توانست مقام برتر را کسب کند.

 

قمری خاطرنشان کرد: در بخش فیلم داستانی بلند، فیلم «ریشه‌ها» به تهیه کنندگی «عفت صوفی» و در بخش فیلم کوتاه نیز، فیلم «کارگردان کوچولو» به کارگردانی «امین جمالی» به عنوان برگزیده جشنواره معرفی شدند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان با اشاره به اینکه آثار برگزیده این جشنواره استانی، به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، اذعان کرد: در بخش مستند این جشنواره، اثری به کارگردانی «بهنام رسول زاده» با عنوان «آن سوی مه» به عنوان برگزیده معرفی شد.

کد خبر 975761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha