هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه کردن ایران بود

حسینی با اشاره به اینکه هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه کردن ایران بود، گفت: ملت ایران با پشتوانه و رهبری های امام خمینی (ره) جانانه با دست خالی جلو دشمنان ایستاد و آنها را از اهدافشان مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید نورالله حسینی» امروز (جمعه ۴ مهر) در بین الصلاتین آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز شهر جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: 40 سال پیش در چنین روزهایی حزب بعث عراق با امکانات و تجهیزات وسیع، نبرد علیه ایران را آغاز کرد و بخشی از خاک کشور را به تصرف خود در آورد.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» افزود: دشمن در حالی که به بهانه «قرارداد 1975» به خاک ایران حمله کرد اما هدف او جز در هم کوبیدن انقلاب و نظام اسلامی چیز دیگری نبود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت تا با تجزیه کردن ایران اسلامی جلو صدور انقلاب را بگیرد، بیان کرد: ملت ایران با پشتوانه و رهبری های امام خمینی (ره) جانانه با دست خالی جلو دشمنان ایستاد و آنها را از اهدافشان مایوس کرد.

 

به گفته حسینی با مایوس شدن دشمنان، پرده ها کنار رفت و معلوم شد در پشت پرده این جنگ تحمیلی کشورهای آمریکا و شوروی نقش داشتند چرا که جمهوری اسلامی منافع آنها را به خطر انداخته بود.

 

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران بود، تصریح کرد: ما در ابتدای جنگ سلاح های بسیار ساده در اختیار نداشتیم اما امروز پیچیده ترین تجهیزات را در اختیار داریم و موشک های ما نقطه زن شده اند.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» با اشاره به اینکه امنیت امروز ما به برکت دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: ما آنچنان مقاومت و استقامت کردیم که امروز هیچ کسی جرئت ندارد کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی کند.

 

حسینی در پایان با اشاره به اینکه عزت، استقلال، بزرگی و عظمت ملت ایران به برکت ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: دشمن همچنان دست از توطئه‌ خود برنداشته و همچنان با ترفندهای مختلف به ویژه فعال کردن ۲۶۵شبکه فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

کد خبر 975799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha