آغاز طرح مشترک «مردم یاری» نیروهای مسلح و  دانشگاه علوم پزشکی کرمان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: این طرح به مدت دو روز در مناطق محروم و حاشیه شهر با ارائه خدمات مختلف انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ مجید خواجویی شنبه (5 مهر) در مراسم آغازین طرح مشترک «مردم یاری» نیروهای مسلح مستقر در استان (ارتش، سپاه و ناجا) و دانشگاه علوم پزشکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی و علیرغم اینکه در طول جنگ لطمه های زیادی به حوزه اقتصاد و صنعت کشور وارد شد یکی از حوزه هایی که به آن لطمه زیادی وارد شد، حوزه نیروی انسانی بود که تاکنون شهدای بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد.

 

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: افرادی که در این حوزه بسیار فعال بودند از جمله حوزه دانشگاه های علوم پزشکی، وزارت بهداشت و درمان، مجموعه امدادی و بهداشتی نیروهای مسلح، معاونت های بهداد و درمان نیروهای مسلح، بیمارستان های نیروهای مسلح و همه مردم و ... بودند که نمونه آن در مجموعه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان حضور دارند.

 

 

وی اظهار داشت: همه مجموعه های کشور در این حوزه فعال بودند و امروز جمع شدیم ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان و مجموعه وزارت بهداشت و درمان، خدمتی را که در این برهه از زمان نیاز است به مردم برسانیم با یک رژه منسجم از این محل شروع کنیم.

 

 

سرهنگ خواجویی درخصوص طرح «مردم یاری» خدمات بهداشت و درمان، ادامه داد: با توجه به وضعیتی که امروز در جامعه وجود دارد و نیاز ضروری به بحث بهداشت، همکاران از بهداری سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه شهرها و مناطق محروم استان وارد عمل می شوند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: طرح مردم یاری امروز و فردا در مناطق الله آباد و شهرک صنعتی کرمان و در تکاب و شهداد با حضور 16 اکیپ که هر اکیپ هم شامل 4 نفر است، اجرا می شود.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در این طرح توزیع بسته های بهداشتی، ویزیت رایگان، خدمات پزشکی، دندان پزشکی و دارویی، غربالگری در حوزه کرونا، گندزدایی منازل، آموزش چهره به چهره در حوزه رعایت نکات بهداشتی، شناسایی و برآورد مشکلات بهداشتی این مناطق ارائه می شود.

کد خبر 976022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha