رشد ۶۸ درصدی ورود کالا به منطقه ترانزیت اقتصادی پیام البرز طی ۵ ماهه اخیر

ثناگو مطلق گفت: میزان ورود کالاهای تجاری به انبارهای بخشی ترانزیت منطقه اقتصادی پیام از ابتدای سال جاری تا کنون با رشد ۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه رو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از رشد و رونق واردات و صادرات در منطقه اقتصادی پیام البرز گفت: شاهد رشد روز قابل تأمل ورود و خروج کالا از منطقه اقتصادی پیام هستیم. 

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: میزان ورود کالاهای تجاری به انبارهای بخشی ترانزیت منطقه اقتصادی پیام از ابتدای سال جاری تا کنون با رشد ۶۸ درصدی همراه است.

 

وی توضیح داد: طی این مدت بیش از سه هزار کانتینر کالاهای ایرانی و خارجی به انبارهای عمومی و اختصاصی این منطقه وارد شده که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد ۶۸ درصدی برخوردار شده است. 

 

مدیرعامل فرودگاه پیام توضیح داد: این اقلام شامل صنایع نساجی، قطعات الکترونیکی، کمپرسور برودتی، لوازم التحریر، تجهیزات پتروشیمی و ... است. 

 

ثناگو مطلق افزود: زیرساخت مناسب در منطقه ویژه اقتصادی پیام و فرودگاه بین المللی این منطقه را به عنوان شریان اصلی جریان صادرات و واردات کالا در استان البرز مبدل ساخته است. 

 

 

کد خبر 976172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha