برگزیدگان مسابقه کتابخوانی هفته امر به معروف در کردستان انتخاب شدند

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان گفت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی هفته امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به قید قرعه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته امر به معروف که در ابتدای ماه محرم‌الحرام برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه اینترنتی با شرکت ۶۵ نفر برگزار شد و امروز از بین این شرکت کنندگان ۱۴ نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

 

 


وی اعلام کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب مختصر فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر به تنظیم و تدوین ستاد امر به معروف استان کردستان برگزار شد که در قالب ۲۰ سوال چهارجوابی به صورت اینترنتی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

 


وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی گام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا استفاده از فضای مجازی در برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی ارزشمند به شمار می‌رود.

 

 


در این جلسه که با حضور معاونین، مسوول حراست و جمعی از کارشناسان اداره‌کل برگزار شد، فعالیت‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان‌های استان بررسی و جمع‌بندی شد.

 

کد خبر 976290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha