کتاب «حال مستان» و موسیقی ویدئو «میراث عشق» در بیرجند رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب «حال مستان» و موسیقی ویدئو «میراث عشق» با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی در نمایشگاه اقتدار ۴۰ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « ناصر نبی زاده» شامگاه (۵ مهر) در مراسم رونمایی از کتاب «حال مستان» و موسیقی ویدئو «میراث عشق» که در محل نمایشگاه اقتدار چهل به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۵۶ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی چاپ شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حمایت از چاپ آثار حوزه دفاع مقدس برای پایداری و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دارد، افزود: هر روز به اشکال مختلف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد و ضرورت دارد‌ با تولید آثار هنرمندانه و زیبا به این هجمه ها پاسخ دهیم.

 

وی بیان کرد: به زودی مجموعه ای از هشت اثر نمایشنامه ای در حوزه دفاع مقدس جمع آوری می شود و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

نبی زاده از برگزاری جشنواره استانی تئاتر خیابانی افلاکیان در شهرستان بشرویه خبر داد و تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا اگر امکان اجرای این تئاترها نباشد، تلاش می شود هر تئاتری در شهرستان مربوطه اجرا و فقط مراسم اختتامیه جشنواره در بشرویه برگزار شود.

 

گفتنی است؛ کتاب حال مستان نوشته غلامرضا سرابی، شرح منظوم و تذکره عاشقانه ای از ۶۰۰ شهید شهرستان بیرجند است. همچنین موزیک ویدئو میراث عشق نیز با موضوع دفاع مقدس و ادامه داشتن راه شهدا در عرصه های دیگر خدمت به کشور، اثر مجتبی حسن پور از هنرمندان استان خراسان جنوبی است.

کد خبر 976378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha