افتتاح فاز ۲ ایستگاه «امام حسین (ع)» شیراز حاصل بهره وری از منابع مالی و انسانی است

موسوی گفت: بهره وری و بهینه سازی از منابع مالی و انسانی، بزرگترین کاری است که به عنوان امانتداران مردم باید انجام دهیم تا نتیجه آن خدماتی مثل افتتاح فاز ۲ ایستگاه «امام حسین (ع)» باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در مراسم افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز با تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از دست اندرکاران افتتاح این ایستگاه گفت: اجرای پروژه های شهری در شرایط مشکلات اقتصادی و فضای تحریم، اقدام ارزشمندی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: فرصت ها باید غنیمت شمرده شود و توفیق خدمت از طرف مردم را ارج نهاد که خوشبختانه در شیراز الگوهای خدمتگذاری خوبی داریم.

وی اضافه کرد: امانتداری، مهم ترین کار مسئولان در شرایط حاضر است که از مسئولت و اموال در اختیار خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

موسوی تصریح کرد: بهره وری و بهینه سازی از منابع مالی و انسانی، بزرگترین کاری است که به عنوان امانتداران مردم باید انجام دهیم تا نتیجه آن خدماتی مثل افتتاح این ایستگاه باشد.

وی ادامه داد: شورای پنجم و شهردار منتخب این شورا، عملکرد قابل دفاعی با خروجی انجام شده دارند و  در استان فارس شاهد انسجام در مدیریت مذهبی، سیاسی، امنیتی، شورا و شهرداری شیراز هستیم.

موسوی تاکید کرد: حضور امام جمعه شیراز به عوان کارشناس در مسائل و حوزه های مختلف شهری نیز ارزشمند و مایه افتخار است و خوشحالیم که استاندار و شهردار کارآمد و مردمی داریم که از ما حمایت می کنند.

کد خبر 976617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha