تجلیل از خیّران قرآنی مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل

​طی مراسمی از فعالان و خیران قرآنی مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام  گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ماه صفر، طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده شهدا و فعالان قرآنی از خیران مرکز قرآن و عترت بیت الزهرا(س) تجلیل شد.

 

در این مراسم که در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد، از خانواده خیران قرآنی حمزه ای، گیاهدوست، کریمشاهی، گلی، نعمتی، رسالت منش، سلطان و طحان که در فعالیت های قرآنی، مرکز بیت الزهرا(س) را یاری کردند و همچنین تعدادی از نونهالان و نوجوانان برتر قرآنی این مؤسسه قرآنی تجلیل شد.

 

قرائت قرآن توسط نونهال قرآن آموز مرکز محمدحسین عربی، اجرای مسابقه حضوری توسط خانم علوی از مربیان مرکز، اجرای دکلمه و شعر توسط دو تن از نوجوانان قرآن آموز مرکز با موضوع حجاب وعفاف، جنگ تحمیلی، کلیپ ویژه هشت سال دفاع مقدس، اجرای همخوانی و همراهی مداحی نونهالان، اجرای کلیپ داستان و کرامات حضرت رقیه سلام الله علیها، نوحه سرایی مداح نوجوان قدوسی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

مؤسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا (س) آران و بیدگل یکی از مؤسسات قرآنی فعال دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال برنامه ‌های متنوع قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و خیریه را اجرا می‌کند./

 

کد خبر 976723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha