لزوم اهتمام جدی در راستای حل مشکلات ترافیکی شهرستان جهرم

شفیعیان بر لزوم جدی شورای ترافیک جهرم در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه 7 مهر) در جلسه شورای ترافیک شهرستان جهرم بر لزوم اهتمام جدی مسئولان شورای ترافیک در راستای حل مسائل و مشکلات این حوزه در جهرم تاکید کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم رفع نقاط حادثه خیز شهری و جاده ای این شهرستان، افزود: بهبود و ارتقای روشنایی معابر اصلی شهر جهرم از دیگر اموری است که باید مد نظر شورای ترافیک قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به ضرورت تکمیل و ایمن سازی تقاطع صادق آباد بر ایمن سازی راه اصلی روستای دنیان از محور جهرم-لار تاکید و آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

شفیعیان اجرای خط‌ مشی ‌ها و سیاست‌های هماهنگی ترافیک درون ‌شهری در سطح شهرستان براساس اهداف و سیاست های ملی، منطقه‌ ای و مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان و شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور را از وظایف شورای ترافیک شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: هماهنگی و اتخاذ تصمیمات لازم در تمام امور مربوط به عبور و مرور شهرهای شهرستان براساس مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان و شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و شرایط منطقه ‌ای و محلی به منظور افزایش بهره‌ وری فعالیت ‌ها، تأیید برگزاری سمینارها و تشکیل نمایشگاه‌ های لازم در زمینه حمل و نقل و ترافیک درون ‌شهری در سطح شهرستان و ارائع گزارش ماهانه و سالانه وضعیت ترافیکی شهرستان به شورای هماهنگی ترافیک استان از دیگر وظایف این شورا به شمار می آید.

 

به گزارش شبستان، در پایان جلسه پس از تبادل نظر مقرر شد طرح های توجیهی در اجرای خیابان جدید، یک طرفه شدن خیابان های مشکل دار و ایجاد پارک سوار در چهار راه بهارستان تهیه و به این شورا ارسال شود.

کد خبر 976817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha