شهرداری پاسخگوی علت تعجیل در اجرای پروژه میدان جمهوری کرج باشد

خستو با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های راهبردی فرهنگی مصوب شده مسکوت می ماند ولی برخی پروژه ها بدون مطالعه با اعتبار بالایی ضرب الاجل پیدا می کند گفت: شهرداری علت تعجیل پروژه میدان جمهوری کرج با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی را پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رحیم خستو» در نشست صحن علنی شورای شهر کرج که یکشنبه ۶ مهر انجام شد گفت: شهرداری علت تعجیل پروژه میدان جمهوری کرج با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی را پاسخ دهد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که پروژه ها و طرح های راهبردی فرهنگی مصوب شده مسکوت می ماند ولی برخی پروژه ها  بدون مطالعه کافی و بهره مندی از مشورت افراد صاحب اندیشه اجرایی می شوند. 

 

به گفته نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، پروژه زیرگذر شهری میدان جمهوری کرج در قالب کمیسیون محیط زیست مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت ولی آنچنان که تصور می کردیم پس از جلسه در خصوص چگونگی اجرا و روند کار تصمیم گیری نشد و باید گفت گه علت تعجیل در اجرای این پروژه چیست؟

 

ضرب الاجل ۱۰ روزه شورای شهر در خصوص بازپرداخت مبلغ حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

 

خستو در قالب تذکر به شهرداری مطرح کرد: بنابر لوایح مصوب بنا بود که پرداخت حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) که در قیود آن بر اخذ تضامین لازم به منظور بازپرداخت مبلغ و اعلام گزارشی در این خصوص مطرح شده بود مورد پاسخگویی در ظرف ۱۰ روز آتی قرار گیرد. 

 

وی توضیح داد: مسئله دیگر بحث مناقصه بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری است که سال قبل واگذار شد و امسال با توجه به نارضایتی ها انتظار داریم در زمان معین امکان مناقصه رقابتی میان شرکت های متقاضی ارائه خدمات بیمه ای فراهم گردد. 

 

 

کد خبر 976866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha