برپایی مجلس عزاداری حسینی به زبان اشاره برای ناشنوایان

مرکز تخصصی ناشنوایان امام حسین(ع) مجلس عزاداری حسینی را به صورت الکترونیکی به زبان اشاره برای ناشنوایان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، مرکز تخصصی ناشنوایان امام حسین (ع) وابسته به اداره فعالیت های عمومی در آستان حسینی، مجلس عزاداری الکترونیکی را به زبان اشاره مخصوص ناشنوایان در شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک برگزار کرد.

 

برگزاری این مجلس عزاداری با توجه به برنامه فاصله گذاری اجتماعی و اجرای توصیه های مرجعیت عالیقدر دینی، وزارت بهداشت عراق و سازمان بهداشت جهانی برای جلوگیری از شیوع ویروس تاج گیر انجام شد.

 

در این مجلس عزاداری یک خطبه مهم دینی توسط «محمد زایر» ایراد شد، همچنین دستورالعمل های پزشکی و بهداشتی و ساز و کار برپایی مجالس عزاداری با توجه به توصیه های بهداشتی به زبان اشاره گفته شد.

 

«حاج علی کاظم» رئیس بخش فعالیت های عمومی با قدردانی از مرکز تخصصی ناشنوایان امام حسین(ع) تاکید کرد: آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق این مرکز تخصصی از ناشنوایان عراق در عرصه های مختلف حمایت می کند.

 

از سوی دیگر، شیخ «علی القرعاوی» معاون رئیس این بخش بر اهمیت پایبندی به توصیه های مرجعیت عالیقدر دینی در برگزاری مراسم حسینی و ضرورت جدی گرفتن این موضوع و پوشیدن ماسک و دستکش به عنوان تدابیر پیشگیرانه تاکید کرد.

 

«باسم شمران العطوانی» مدیر این مرکز و کارشناس و معلم زبان اشاره عربی گفت: این مرکز برای ارایه  بهترین خدمات به کم شنوایان و ناشنوایان تلاش می کند و پخش مجالس حسینی و گفتگو های دینی را به طور منظم ادامه می دهد.

کد خبر 976948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha