دشمنان از انتقال فرهنگ دفاع مقدس هراس دارند

فاضلی فرهنگ دفاع مقدس را عامل قدرت کشور و هراس دشمنان به ویژه آمریکادانست و گفت: تداوم این فرهنگ امنیت و پیروزی را برای ملت به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز( دوشنبه،۷ مهر) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید به اینکه امنیت امروز حاصل رشادت ها و ایثارهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است گفت: تداوم فرهنگ دفاع مقدس امنیت را بیمه می کند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری همایش های بزرگداشت دفاع مقدس را منجر به انتقال فرهنگ آن دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس عامل قدرت کشور و هراس دشمنان به ویژه آمریکاست و تداوم آن امنیت و پیروزی را برای ملت به همراه دارد.


وی تجلیل از رشادت های سربازان وطن را امری بین المللی دانست که با عنوان کهنه سربازان در بسیاری از کشورها برگزار می شود و تصریح کرد: دفاع از کشور امری مقدس نزد همه ملت هاست و پاس داشته می شود.


فاضلی با بیان اینکه فرهنگ مختص یک بخش نیست و در بردارنده همه بخش ها چون هنری، لجستیک، دفاع، نفوذ در دل دشمن است و این مجموعه منجر به شکوه و هیبت آن می شود افزود: توکل به خدا منجر به پیروزی و موفقیت می شود.


گفتنی است، شعرخوانی و تجلیل از رزمندگان سالهای جبهه و جهاد پایان بخش این مراسم بود که به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد

کد خبر 976973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha