راه اندازی دفتر تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان در جهرم

حجت الاسلام دست داده از راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان در شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای تسهیل امر پاسخگویی به احکام شرعی بانوان، بخش ویژه پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان توسط پاسخگوی خانم از حوزه علمیه «حضرت نرجس (س)» شهرستان جهرم راه اندازی شد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این دفتر با حضور کارشناسان علوم دینی از بانوان فارغ التحصیل حوزه علمیه و مجرب در امر احکام شرعی، راه اندازی شده و به صورت تلفنی و حضوری پاسخگویی به سئوالات شرعی و اعتقادی بانوان را بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان زیر نظر دفتر امام جمعه شهرستان جهرم است، بیان کرد: دفتر پاسخگویی به سئوالات شرعی بخش بانوان از ساعت 9 تا 12 روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام دست داده عنوان کرد: علاقمندان برای دریافت پاسخ سئوالات خود می توانند در ساعات مشخص شده با شماره تلفن 54228665 تماس گرفته و پاسخ پرسش های شرعی خود را دریافت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بانوان می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به این دفتر نیز سئوالات شرعی خود را مطرح کنند، خاطرنشان کرد: دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان در خیابان معلم جنب داروخانه خادمی قرار دارد.

 

به گزارش شبستان، علاوه بر دفتر تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان، یک دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در دفتر امام جمعه جهرم و یک دفتر نیز در مدرسه علمیه «زمانیه» همه روزه از ساعت 9 تا 12 پاسخگوی سئوالات شرعی شهروندان است.

 

مردم می توانند به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری به این مراکز سئوالات شرعی خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از کارشناسان دینی حوزه علمیه های علمیه دریافت کنند.

کد خبر 977042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha