تمدید نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تا شنبه ۱۲ مهر

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان اقتدار چهل با شعار محوری ما قوی هستیم تا دوازدهم مهر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان اقتدار چهل تا روز شنبه دوازدهم مهر تمدید شد. این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس از دوم مهر ماه فعالیت خود را آغاز کرده بود و مقرر بود تا نهم مهر ماه به فعالیت خود ادامه دهد.

 

نشست های تخصصی، اجرای تئاتر خیابانی توسط مرکز هنرهای نمایشی، نمایش کتاب های تخصصی در حوزه ایثار و شهادت و نشست های تخصصی با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در مورد عملیات های دفاع مقدس از جمله برنامه های نمایشگاه دفاع مقدس است.

 

بخشی از این نمایشگاه تجهیزات نظامی قدیمی و نوین، ادوات و ابزارآلات نظامی، نواها و آواهای دفاع مقدس، پلاک ها و سربندهای رنگی و قاب عکس های سیاه و سفید قدیمی از اعزام رزمندگان به جبهه ها است.

 

هر ساله نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت دفاع مقدس از 31 شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی فعالیت خود را آغاز می کند. امسال با توجه به شیوع کرونا هیچ فراخوان عمومی برای بازدید از نمایشگاه از سوی سازمان ها و نهادهای مربوطه اعلام نشده است اما همچنان شاهد حضور اقشار مختلف مردم برای بازدید از دستاوردهای دفاع مقدس در نمایشگاه چهل سال اقتدار هستیم.

 

در این نمایشگاه، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و تمامی سازمان ها و نهادها به معرفی دستاوردهای خود در دفاع مقدس اقدام کردند.

 

با توجه به استقبال مردمی از این نمایشگاه فعالیت نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تا دوازدهم مهر ماه تمدید شده است.

کد خبر 977113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha