۵۰ آتش نشان بهشهری تجلیل شدند

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی، از ۵۰ آتش نشان بهشهری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « پوریا میرزا زنجانی» امروز( 7 مهر) در مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان بهشهری در سالن بصیرت ارشاد بهشهر  گفت: افزایش ابزار، تجهیزات و امکانات از نیازهای مهم برای آتش نشانی بهشهر است و باید در این بخش تلاش شود.

 

شهردار بهشهر اظهار کرد: اهتمام ویژه برای فراهم کردن امکانات برای آتش نشانی وجود دارد و امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب و ورود خیران در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی افزود: ارتقای سطح ایمنی شهر از طریق تقویت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و پایگاه های آتش نشانی همواره از اولویت های مهم شهرداری بوده و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی ها در حال پیگیری می باشد.

 

«حسین سراجی» هم در سخنانی با اشاره به اینکه 50 آتش نشان در بهشهر فعال هستند، خاطر نشان کرد: خدمات آموزشی، پیشگیری و عملیات از خدمات مهم در آتش نشانی است که اجرایی می شود و در این راستا هر چه پیشگیری بیشتر باشد؛ حوادث کمتری خواهیم داشت.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر اضافه کرد: در سال های اخیر اقدامات مختلفی در حوزه آتش نشانی از جمله تامین ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی انجام شده و همچنان نیازمند امکانات بیشتری هستیم.

 

وی گفت: توجه به بیمه اماکن مسکونی، تجاری و صنعتی از نیازهای مهمی است که باید در جامعه فرهنگ سازی شود تا شهروندان با پر کردن خلاء های بیمه ای برای آینده خود در زمان بروز حوادث برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

کد خبر 977139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha