​ساخت حدود ۴۰ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گلستان

گوهری راد گفت: حدود ۴۰ مدرسه به همت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) در مناطق محروم و روستایی گلستان در حال ساخت است.

«احسان گوهری راد» در حاشیه مراسم توزیع 11 هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی بین دانش آموزان نیازمند گلستانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شیوع کرونا مشکلاتی را برای دانش آموزان و مدارس ایجاد کرد و در این شرایط کرونایی تأمین لوازم التحریر و کتاب برای آغاز سال تحصیلی برای برخی از خانواده ها مشکل ساز شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ستاد اجرایی فرمام حضرت امام(رحمه الله علیه) و آموزش و پرورش در سال های گذشته نیز همکاری خوبی داشتند و حدود 40 مدرسه به همت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در مناطق محروم و روستایی گلستان در حال ساخت است.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز 11 هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان توزیع می شود و اجرای این طرح برای دانش آموزانی که به دلیل عدم توان برای تأمین لوازم التحریر از تحصیل باز ماندند فرصت خوبی است تا سال تحصیلی را به خوبی به پایان برسانند، همچنین این طرح دغدغه و نگرانی خانواده های محروم را برای تأمین لوازم التحریر کم می کند.

 

گوهری راد از وجود بیش از 25 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در تمامی دوره های تحصیلی در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است که با توجه به وضعیت موجود اجازه ندهیم آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل افزایش یابد و اجرای طرح هایی مانند مشق احسان از ترک تحصیلی دانش آموزان محروم پیشگیری می کند و والدین آنها برای استمرار تحصیل فرزند خود امیدوار می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 375 هزار دانش آموز در 2500 مدرسه استان گلستان تحصیل می کنند.

 

کد خبر 977153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha