نظام اسلامی هر موقع اراده کند دست بلند قدرتش را به سمت استکبار جهانی می‌رساند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران به این توانمندی رسیده است که هر موقع اراده کند دست بلند قدرتش را به سمت استکبار جهانی و نقاط مختلف دنیا برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار «اباذر سالاری» در آئین گرامیداشت خانواده‌های شهدا و ایثارگر پرسنل که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد اظهار کرد: انسان‌های زیادی در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند و به عالی‌ترین درجه معنویت رسیدند.

 

وی برترین عنوان را شهادت دانست و عنوان کرد: شهادت بالاترین جایگاهی است که خداوند به برگزیدگان دانشگاه دفاع مقدس اعطاء کرد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، ابراز داشت: خداوند عده‌ای را قرار داده که مانند زینب و امام سجاد (ع) رسالت امام حسین (ع) در صحنه کربلا را ترسیم کنند و به عنوان شهدای زنده از تحریف صحنه‌های دفاع مقدس جلوگیری کنند.

 

سردار سالاری تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران باید باقی می‌ماندند تا ما راه را گم نکنیم. این افراد چراغ‌هایی هستند که در آسمان‌ها مسیرها را برای ما می‌گشایند.

 

وی با بیان اینکه تمام قدرت‌های مستکبر جهان از صدام حمایت کردند، بیان داشت: تمام ظالمان دنیا در قالب صدام سعی بر فروپاشی نظام انقلاب اسلامی داشتند ولی اراده الهی چیز دیگری را رقم زد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: اراده الهی موجب شد که امام خمینی (ره) بفرمایند: «هر کسی که توان مقابله با این ناجوانمردان را دارد به صحنه بیاید.» همین اتفاق نیز رخ داد؛ افراد از کوچه و پس کوچه همه شهرها و تمام اقشار پا به میدان گذاشتند.

 

وی تشریح کرد: این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا استوار و پرتوان به عنوان یک کشور مستقل ایستاده است؛ به برکت دلیرمردی‌ها جانبازان و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هنوز مادرانی که فرزندان خود را برای اسلام و نظام تقدیم کردند چشم انتظار هستند. حدود شش هزار نفر از خانواده شهدا هنوز پیکر فرزندان خود را به دست نیاوردند.

 

سردار سالاری با ذکر این نکته که خون شهدای ما هیچوقت پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دست الهی همواره یاریگر این نظام مقدس و انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: به فرموده سردار دلها ایران حرم اهل بیت است. اگر این حرم را حفظ کردیم دیگر حرم‌ها مانند ابراهیمی و ... برقرار خواهند ماند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: کاری که شهدای عزیز مدافع حرم به صورت مظلومانه هزاران کیلومتر دور تر از ایران انجام دادند باعث گسترده تر شدن دیوار نظام اسلامی شد.

 

سردار سالاری تصریح کرد: امروز اگر نیروهای مسلح با اقتدار در آب‌های گرم خلیج‌فارس حضور دارند و اجازه هیچ تعرضی به دشمن نمی‌دهند از برکت مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به محدودیت‌های تسلیحاتی ایران در دفاع مقدس، بیان داشت: امروز به لطف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این توانمندی رسیده است که هر موقع اراده کند دست بلند قدرتش را به نقاط مختلف دنیا برساند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح دست به ماشه، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و هر موقع فرمانده کل قوا اراده کند، لحظه تلاقی ما با استکبار خواهد بود.

 

سردار سالاری با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: روزانه حدود 50 ناو جنگی از کشورهای متعدد در خلیج‌فارس حضور دارند و روزانه شاهد قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی در این آب‌ها هستند.

 

وی با بیان رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی، تشریح کرد: سپهبد سلیمانی 40 سال آرزوی شهدات داشت که به صورت ناجوان مردانه و بزدلانه به شهادت رسید؛ به فرموده فرمانده سپاه پاسداران: «شهادت حاج قاسم سلیمانی بُرّنده‌تر از زندگی حاج‌قاسم است.» این افتخار ماست؛ اگر کشورهای استکباری که همواره به دنبال ایجاد یک آشوب در منطقه هستند نفسشان به شماره افتاده است و دست‌های ما بر گلوی این‌ها حلقه زده است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: حمله دلاوران پایگاه عین‌الاسد نشان داد ایران می‌تواند اگر اراده کند به هر نقطه‌ای که بخواهد حمله خواهد کرد.

 

سردار سالاری خاطرنشان کرد: در دنیا کشوری یافت نمی‌شود که فقط به صورت لفظی با آمریکا مشکل داشته باشد اما جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را زیر بمباران موشک‌های بالستیک خود قرار داد و هیمنه آمریکا رهع به پشتوانه خون شهدا شکست.

 

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در دفاع مقدس مردم ایران را آزمودند و دریافتند که ملتی که شهادت ب رایش افتخار است بن بست ندارد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: کشور ایران بن بست ندارد. درست است که تحریم شرایط سختی را بوجود آورده است اما بن بستی در اسلام و جبهه ایثار و مقاومت وجود ندارد. بن‌بست برای افرادی است که دارای تفکر غربی است.

 

سردار سالاری تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار عالی در نظام انقلاب اسلامی وجود دارد و جوانان خوشفکری در این کشور اسلامی فعالیت می‌کنند که اگر اراده‌ای برای استفاده از این افراد وجود داشته باشد اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

 

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده محترم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوحی تقدیر شد.

کد خبر 977192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha