خودباوری و تفکر جهادی دانشجویان مولود انقلاب اسلامی است

سادات کرمی به همت والای دانشجویان در بحث تولید اقلام بهداشتی و تهیه و توزیع کمک های مومنانه برای محرومین در ایام کرونایی اشاره کرد و گفت: این خودباوری، عزت و روحیه جهادی تصویری از انقلاب است. امیدوارم بتوانیم قدردان این دانشجویان جهادی باشیم.

«امیر سادات کرمی» در حاشیه آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی مازندران ضمن خداقوت به جهادگران عرصه سلامت که طی ۸ ماه گذشته در جبهه مقابله با کرونا زحمت کشیدند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری گفت: در این مراسم از ۴۰ سرگروه برتر استان تجلیل شد، معتقدم زحمات جهادی آنها بیشتر از مسئولان بوده است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران افزود: دست بسیجیان را باید  بوسید چرا که خیلی از نیازمندی‌های ما توسط تولیدی‌های کارگاه های همین بچه‌ها برطرف شد و در بخش رزمایش مومنانه قسمت بزرگی از نیازهای خانواده‌های محروم را مرتفع کردند.

 

سادات کرمی گفت: این خودباوری، عزت و روحیه جهادی تصویری از انقلاب است که ما شاهدش بودیم، اقدامات بدون توقع از هرگونه مزد و اجری، مولود انقلاب اسلامی است امیدوارم بتوانیم قدردان این دانشجویان جهادی باشیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: تجلیل و نکوداشت نیروهای جهادی فرهنگ سازی بسیار غنی و ارزشی است، وقتی از یک جوان کم سن و سال در منظر مسئولان دانشگاه‌ها تقدیر می‌کنیم نشان می‌دهیم این افراد الگو هستند.

 

سادات کرمی ضمن تقدیر ویژه از مسئولان دانشگاه ها تاکید کرد: رؤسای دانشگاه‌ها نیز در این حوزه خوش درخشیدند و نشان دادند که دغدغه بچه‌های جهادی دغدغه خودشان هم هست؛ همکاری کردند.

 

وی عنوان کرد: اقدامات عمومی جهادی ما از این به بعد به سمت تخصصی شدن می‌رود، دانشگاه‌ها در حوزه تخصصی خودشان کار کنند و کمبودهای ما توسط هر بخش مرتفع شود.

 

سادات کرمی در پایان از راه اندازی مرکز رصد محرومیت‌ها و مناطق محروم استان مازندران که به هدایت دانشجویان جهادی برای رفع محرومیت از چهره استان کمک می‌کند خبر داد و گفت: این مرکز به زودی آغاز به کار می کند.

کد خبر 977278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha