معنویت در دفاع مقدس در طرح مواسات و همدلی در جامعه امروز ادامه دارد/ معنویت در دفاع مقدس آن را از سایر جنگ ها در دنیا متمایز می کند

سردار ایرجی با بیان اینکه معنویت در دفاع مقدس این دفاع را از سایر جنگ های دنیا متمایز می کند، گفت: طرح های کمک مومنانه، مواسات و همدلی، تداوم معنویت در دوران دفاع مقدس است.

سردار هوشنگ ایرجی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مهمترین ویژگی چهل سالگی دفاع مقدس گفت: بیشترین ویژگی که در موضوع دفاع مقدس در چهل سالگی آن می توان آن را بیان کرد، معنویت در جنگ است.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: معنویت در دفاع مقدس این دفاع را از سایر دفاع ها و جنگ های دنیا متفاوت می کند.

 

وی در مورد نمایشگاه دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس مرتبط با معنویت را که در مورد نقش روحانیت و افرادی که در این زمینه تلاش کردند را به نمایش گذاشته است. معنویت در دفاع مقدس اکنون نیز در جامعه ساری و جاری است.

 

سردار ایرجی یادآور شد: طرح های کمک مومنانه، طرح مواسات و همدلی همگی تداوم معنویت در دفاع مقدس است که در آن زمان دفاع در برابر دشمن بود. امروز این دفاع در عرصه مسایل بهداشتی و سلامت است که با توجه به ویروس منحوس کرونا در جامعه ما رخ داده است و این همان معنویت دوران دفاع مقدس است که امروز تکرار می شود.

 

وی ادامه داد: عرصه های ایثارگری دفاع مقدس همچنان می تواند در جامعه امروز ما برای برون رفت از بحران ها و مشکلات به عنوان الگویی شایسته مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 

وی در مورد چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: چهل سالگی نشان می دهد که ما قوی هستیم و چهل سال توانستیم در برابر تمام توطئه های دشمن بایستیم. نشان می دهد که با شیوه های دفاع مقدس توانستیم از کشور دفاع کنیم. الگوی ما برای دفاع از کشور راه شهدا است و الگوی ما برای ادامه این مسیر همان الگوی برگرفته از دفاع مقدس است و تا زمانی که ما در هر زمینه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تمام عرصه های مورد نیاز در کشور از الگوی دفاع مقدس استفاده کنیم، گام های موثرتری را در رسیدن به پیروزی و دفاع از کشور بر می داریم.

کد خبر 977365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha