برگزاری مسابقه کشوری «یک عکس و چند خاطره» به همت کانون اندیشه شهرستان نهاوند همدان

بحيرايي، از برگزاري مسابقه کشوري يک عکس و چند خاطره و مسابقه دل نوشته به ۳ شهيد شهرستان نهاوند در بستر فضاي مجازي خبر داد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقه یک عکس و چند خاطره به همت کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان نهاوند، ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان، جشنواره مردمی فیلم عمار و آستان مقدس شاهزاده محمد نهاوند برگزار می شود.

 

مسئول واحد قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان نهاوند بیان کرد: این مسابقه با موضوعات شهید و مزار، شهید و والدین، شهید و دوستان، شهید و جبهه و شهید و شهادت برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به پیام رسان ایتا به آدرس @khabar_qurani شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تار اربعین حسینی است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف برگزاری این  برنامه است.

 

مسئول واحد قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه نهاوند گفت: در کنار اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، باید ایثار اجتماعی را نیز در جامعه رواج دهیم؛ چراکه گسترش ایثار اجتماعی، باعث همبستگی، اتحاد و سعادت ملت ایران خواهد شد.

 

وی ضمن اعلام اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب می‌ شود، گفت: ترویج این فرهنگ ارزشمند، عاملی اثرگذار در اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

 

 

کد خبر 977413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha