وجود۵۴ واحد تملیکی در استان سمنان / حمایت از صنعت در دستور کار بانک‌ها باشد

شریفی نژاد از وجود ۵۴ واحد تکمیلی در استان سمنان خبردادو گفت: رسیدگی به ۱۱ مورد پرونده این تملک ها باید از خارج استان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا شریفی نژاد» در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با تأکید براینکه بانک‌ها باید حامی تولید و صنعت باشند گفت: حمایت از صنعت در دستور کار بانک‌ها باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اظهار تأسف از اینکه در حال حاضر۵۴ واحد تملیکی در استان سمنان وجود دارد گفت: مسائل ۴۳ واحد تملک شده در درون استان و ۱۱ مورد دیگر باید از خارج استان سمنان پیگیری شود تا شاهد رفع موانع تولید باشیم.

 

وی با اشاره به تعیین تکلیف هرچه سریع تر این واحدهای تملیکی توسط بانک ها اظهارداشت: بانک‌های عامل استان به صورت جدی به این مهم‌ورود کرده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و گزارش هفتگی از وضعیت روند پیگیری و ساماندهی واحدهای تملیکی استان، به صورت مستمر به کارگروه ستاد تسهیل ارائه شود.

 

به گفته شریفی نژاد تمامی ۵۴ واحد تملیکی استان در حیطه کاری بانک‌های عاملی است که به صورت فعال و مطلوب در بحث تسهیلات رونق تولید حضور دارند که باید مسئله را درون استان حل کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  اظهارامیدواری کرد: با ورود به بحث ساماندهی واحدهای تملیکی، راکد، بحرانی و در حال تعطیلی استان، شاهد رونق تولید، رشد شاخص‌های اقتصادی استان، توسعه صنعت و روند کاهشی در بحث رکود تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

کد خبر 977469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha