به‌زودی اپلیکیشن مکان‌نما در یزد راه‌اندازی خواهد شد

میرجلیلی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از راه‌اندازی اپلیکیشن مکان‌نما در آینده نزدیک در یزد خبر داد.

«سید محمد میرجلیلی» سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: افرادی که با آموزش مردم در جهت کاهش حریق و حادثه گام برمی‌دارند به‌نوعی آتش‌نشان هستند.

وی با بیان اینکه سرعت حضور در محل حادثه و به‌طور کلی کاهش حوادث دو شاخص خوب برای آتش‌نشانی یزد است، افزود: کارمندان آتش‌نشانی با نگاه مشارکتی و دغدغه سازمانی راه‌حل‌هایی را برای بهتر شدن خدمات ارائه می‌دهند و این جای قدردانی دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه اعزام نیروی آتش‌نشان از زمان اعلام حادثه تا استقرار در خودرو باید کمتر از یک دقیقه باشد و همکاران ما این زمان را به 40 ثانیه رساندند، افزود: با همکاری سازمان فاوا شهرداری یزد اپلیکیشن مکان‌نما برای پیدا کردن سریع‌تر محل وقوع حادثه به‌زودی رونمایی می‌شود.

میرجلیلی با بیان اینکه آتش‌نشانی یزد ازنظر استانداردها جایگاه خوبی دارد ولی به تجهیزات بیشتری نیاز داریم، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی باید از ابزار مدرن استفاده کند که یکی از آنها توپ‌های خاموش‌کننده آتش است که توسط آتش‌نشانی یزد تهیه‌شده است.

کد خبر 977549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha