حامل سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا هستم / بزرگترین حماسه در تاریخ دوران دفاع مقدس را مادران شهدا رقم زدند

معاون رئیس جمهور ضمن تقدیر از رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: حامل سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سعید اوحدی» امروز (8 مهرماه) در ویژه برنامه سه شنبه های تکریم در منزل شهیدان رحیمی، گفت: حامل سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا هستم.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور تصریح کرد: تکریم و تقدیر از خدمات خانواده شهدا یکی از مهمترین وظایف بنیاد شهید است که در سفرهای استانی خدمت این عزیزان حاضر می شویم.

 

وی اظهار داشت: از خودگذشتگی، صبر، شکیبایی و روحیه انقلابی و معنوی خانواده معظم شهدا به عنوان الگو در جامعه مطرح است و سپاس گوی فداکاری این خانواده ها هستیم.

 

اوحدی یادآور شد: شهدا بخشی از هویت ماندگار ایثار و شهادت هستند و امروز نیز جوانان با حضور در جبهه های مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به ادامه راه شهدای دوران دفاع مقدس تاکید دارند.

 

این مقام مسئول افزود: بزرگترین حماسه در تاریخ دوران دفاع مقدس را مادران شهدا رقم زدند و فرزندان تربیت یافته مکتب حسینی را برای دفاع از حریم کشور تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

معاون رئیس جمهور بیان کرد: خانواده معظم شهدا به مانند شهدا ایثار را در حق انقلاب اسلامی تمام کردند و امروز نیز حماسه سازان استقامت در راه پاسداری از حریم انقلاب هستند.

 

اوحدی اعلام داشت: تکریم از خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است زیرا امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون فداکاری عزیزان خانواده معظم شهدا هستیم.

کد خبر 977626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha